تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

تبدیل گالوانیزه توپی

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

 

تبدیل گالوانیزه توپی

 

 

تبدیل گالوانیزه توپی

قیمت برای شما: برای قیمت تماس بگیرید

 دسته: اتصالات دنده ایاتصالات دنده ای گالوانیزه سفید برچسب: اتصالات گالوانیزه توپیتبدیل توپیتبدیل گالوانیزهتبدیل گالوانیزه توپیتبدیل گالوانیزه جورج فیشرتبدیل گالوانیزه دنده ای توپیتبدیل گالوانیزه مکبرند: Tupy

توضیحات

تبدیل گالوانیزه توپی

تبدیل گالوانیزه توپی قطعه ای از جنس چدن (گالوانیزه) می باشد که نحوه ساخت آن به گونه ای است که بعد از قرار گیری در مسیر خط لوله کشی قطر لوله را تغییر میدهد. با توجه به ساختار ساده و کاربردی این نوع تبدیل بعد از قرار گیری در مسیر خط لوله عبور سیال باعث عبور سیال از مسیری با سطح مقطع کوچک به بزرگ یا برعکس عبور از سطح مقطع بزرگ به سطح مقطع کوچک باعث ایجاد بوجود آمدن فشار ناگهانی در مسیر سیال میشود.

تبدیل گالوانیزه توپی در انواع مختلف گالوانیزه ی سفید و سیاه به صورت دنده ای و رزوه دار تولید شده و در بازار موجود میباشد.

تبدیل گالوانیزه توپی امکان تغییر سایز لوله در مسیر خطوط لوله  کشی را آسان کرده. بصورتی در که انتقال مایعات و گازها به صورت سریع و راحت نصب می شود، تبدیل های گالوانیزه توسط بافتی یکنواخت و یکدست از فلز ذوب شده ی روی آبکاری می شوند. گالوانیزاسیون درپوش ها و اتصالات فلزی را از پوسیدگی، خوردگی و اکسایش رهایی بخشیده و استفاده از آنها را مقرون به صرفه تر و ایمن تر می کند. آب بندی این درپوش ها به راحتی و به صورت ایمن صورت گرفته و از خروج سیالات از خطوط لوله و ورود مواد ناخواسته به خطوط جلوگیری می کند. تعمیر و باز کردن مجدد درپوش ها ی گالوانیزه به راحتی صورت گرفته و امکان تعویض آن ها وجود دارد.

 

توصیحات بیشتر

تبدیل گالوانیزه توپی با چدن نشکن (چدن چکش خواری شده) سیاه و یا به روش ریخته گری به روش اختصاصی توپی Tupy تولید و عرضه می گردد. تمامی اتصالات گالوانیزه با گالوانیزه گرم و مطابق با استاندارد EN10242 گالوانیزه می شوند. که باعث محافظت از سطح داخلی و خارجی در برابر زنگ زدگی, پوسیدگی و سایر آسیب ها متحمل می شود. محصولات توپی قابلیت تحمل فشار 25 بار تا دمای 120 درجه سانتی گراد را دارا میباشند.
روپیچ توپیچ گالوانیزه از اتصالات دنده ای گالوانیزه سفید می باشد که در انواع تبدیل های روپیچ توپیچ، بوشن های روپیچ توپیچ، مغزی های روپیچ توپیچ و اتصالات تلفیقی دیگر موجود می باشد.

لازم به ذکر است که  از جنس های مختلفی عرضه می شوند که نوع گالوانیزه ی این اتصالات از بهترین و با کیفیت ترین نوع آن ها بوده و با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید و توزیع می شوند.

 

معرفی برند توپی TUPY برزیل: تبدیل گالوانیزه توپی

تبدیل گالوانیزه توپی از برند توپی tupy یک برند پیشتاز در ضمینه تولید اتصالات دنده ای با بالاترین استاندارد جهانی و بین المللی که در سال 1938 در برزیل تاسیس شد. و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده اتصالات دنده ای در جهان شناخته میشود.

 

محصولات توپی برزیل بیش از 40 سال است که در ایران حضور دارد و به علت بالا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب به انتخاب اول متقاضیان و مصرف کنندگان بازار داخلی تبدیل شده است. محصولات توپی در ابتدای حضور در بازار ایران به دلیل بالا بودن کیفیت مهره و ماسوره به شهرت رسید.

کاربردها:

  • تاسیسات صنعتی
  • لوله کشی های ساخنمانی منازل
  • سیستم تهویه مظبوع
  • تاسیسات آتش نشانی
  • خطوط لوله هوا تحت فشار
  • بطور کلی مسدودکننده برای طوط لوله ها

دیگر اتصالات برند توپی برزیل

  • زانو (زانویی) گالوانیزه توپی
  • سه راه گالوانیزه توپی
  • زانو چپقی گالوانیزه توپی
  • مغزی گالوانیزه توپی
  • زانو چپقی ۴۵ درجه گالوانیزه توپی
  • سراه تبدیلی گالوانیزه توپی
  • بوشن گالوانیزه توپی
  • مهره ماسوره سفید گالوانیزه توپی
  • درپوش گالوانیزه توپی

 

دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

برای مشاهده دیگر محصولات به صفحه نخست تجهیزستان مراجعه کنید.

برای مشاهده دیگر محصولات اینجا کلیک کنید.

 

اینستاگرام تجهیزستان

اینستاگرام تجهیزستان

تلگرام تجهیزستان

تلگرام تجهیزستان

فیسبوک تجهیزستان

فیسبوک تجهیزستان

لینکداین تجهیزستان

لینکداین تجهیزستان

توئیتر تجهیزستان

توئیتر تجهیزستان

آپارات تجهیزستان

آپارات تجهیزستان

پینترست تجهیزستان

پینترست تجهیزستان

محصولات مشابه

 

 سه راه تبدیل گالوانیزه جورج فیشر

سه راه تبدیل گالوانیزه جورج فیشر

 چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

 مغزی گالوانیزه توپی

مغزی گالوانیزه توپی

 مغزی گالوانیزه مک چین

مغزی گالوانیزه مک چین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی