تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

چهار راه گالوانیزه توپی

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۸ ب.ظ

 

چهار راه گالوانیزه توپی

 

 

چهار راه گالوانیزه توپی

قیمت برای شما: برای قیمت تماس بگیرید

 دسته: اتصالات دنده ایاتصالات دنده ای گالوانیزه سفید برچسب: اتصالات گالوانیزه توپیچهار راه توپیچهار راه گالوانیزهچهار راه گالوانیزه توپیچهار راه گالوانیزه جورج فیشرچهار راه گالوانیزه چینیچهار راه گالوانیزه مکبرند: Tupy

توضیحات

چهار راه گالوانیزه توپی

چهار راه گالوانیزه توپی قطعه ای از جنس چدن میباشد که نحوه عملکرد آن به این گونه است که بعد از قرار گیری در مسیر لوله برای تقسیم یک خط لوله به جهات مختلف به کار میرود، با توجه به ساختار ساده و کاربردی بودن این نوع اتصالات بعد از قرار گیری در مسیر خط لوله عبور سیال (مایعات یا گازها) میتوان مسیر عبور فرعی تعیین نمود بطوری که از چهار راه گالوانیزه توپی برای گرفتن دو انشعاب دیگر از مسیر خط لوله استفاده میشود.

این قبیل اتصالات گالوانیزه (به انگلیسی Fitiings) که به طور کلی به عنوان رابط شناخته میشوند به عنوان انشعاب دهنده، تقسیم کننده، متصل کننده، تغییر دهنده مسیر حرکت لوله، کاهنده سابز لوله، و انسداد دهنده خط گپ و … برای عبور سیالات مایع و گازی مورد استفاده قرار میگیرد.

چهار راه گالوانیزه توپی در انواع مختلف گالوانیزه ی سفید و سیاه به صورت دنده ای و رزوه دار تولید شده و در بازار موجود میباشد.

چهار راهه گالوانیزه توپی امکان تغییر جهت و تعداد انشعاب لوله در مسیر خطوط لوله کشی را برای ما فراهم میکند، بصورتی در که انتقال مایعات و گازها به صورت سریع و راحت نصب می شود، چهار راه های گالوانیزه توسط بافتی یکنواخت و یکدست از فلز ذوب شده ی روی آبکاری می شوند. گالوانیزاسیون درپوش ها و اتصالات فلزی را از پوسیدگی، خوردگی و اکسایش رهایی بخشیده و استفاده از آنها را مقرون به صرفه تر و ایمن تر می کند. آب بندی این درپوش ها به راحتی و به صورت ایمن صورت گرفته و از خروج سیالات از خطوط لوله و ورود مواد ناخواسته به خطوط جلوگیری می کند. تعمیر و باز کردن مجدد درپوش ها ی گالوانیزه به راحتی صورت گرفته و امکان تعویض آن ها وجود دارد.

توضیحات بیشتر

چهار راه گالوانیزه توپی با چدن نشکن (چدن چکش خواری شده) سیاه و یا به روش ریخته گری به روش اختصاصی توپی Tupy تولید و عرضه می گردد. تمامی اتصالات گالوانیزه با گالوانیزه گرم و مطابق با استاندارد EN10242 گالوانیزه می شوند. که باعث محافظت از سطح داخلی و خارجی در برابر زنگ زدگی, پوسیدگی و سایر آسیب ها متحمل می شود. محصولات توپی قابلیت تحمل فشار 25 بار تا دمای 120 درجه سانتی گراد را دارا میباشند.
روپیچ توپیچ گالوانیزه از اتصالات دنده ای گالوانیزه سفید می باشد که در انواع تبدیل های روپیچ توپیچ، بوشن های روپیچ توپیچ، مغزی های روپیچ توپیچ و اتصالات تلفیقی دیگر موجود می باشد.

لازم به ذکر است که  از جنس های مختلفی ساخته و عرضه می شوند که نوع گالوانیزه ی این اتصالات از بهترین و با کیفیت ترین نوع آن ها بوده و با بالاترین کیفیت و استاندارد تولید و توزیع می شوند.

کاربردها

  • تاسیسات صنعتی
  • خطوط لوله هوا تحت فشار
  • تاسیسات آتش نشانی
  • سیستم تهویه مظبوع
  • لوله کشی های ساخنمانی منازل

 

دیگر اتصالات برند توپی برزیل

  • زانو (زانویی) گالوانیزه توپی
  • سه راه گالوانیزه توپی
  • زانو چپقی ۴۵ درجه گالوانیزه توپی
  • درپوش گالوانیزه توپی
  • مهره ماسوره سفید گالوانیزه توپی
  • تبدیل گالوانیزه توپی
  • زانو چپقی گالوانیزه توپی
  • مغزی گالوانیزه توپی
  • سراه تبدیلی گالوانیزه توپی
  • بوشن گالوانیزه توپی

معرفی برند توپی TUPY برزیل: چهار راه گالوانیزه توپی

تبدیل گالوانیزه توپی از برند توپی tupy یک برند پیشتاز در ضمینه تولید اتصالات دنده ای با بالاترین استاندارد جهانی و بین المللی که در سال 1938 در برزیل تاسیس شد. و به عنوان یکی از بزرگترین تولید کننده اتصالات دنده ای در جهان شناخته میشود.

محصولات توپی برزیل بیش از 40 سال است که در ایران حضور دارد و به علت بالا بودن کیفیت در کنار قیمت مناسب به انتخاب اول متقاضیان و مصرف کنندگان بازار داخلی تبدیل شده است. محصولات توپی در ابتدای حضور در بازار ایران به دلیل بالا بودن کیفیت مهره و ماسوره به شهرت رسید.

دیگر شبکه های اجتماعی و بلاگ های تجهیزستان

برای مشاهده دیگر محصولات به صفحه نخست تجهیزستان مراجعه کنید.

برای مشاهده دیگر محصولات اینجا کلیک کنید.

 

انستاگرام تجهیزستان تلگرام تجهیزستان فیسبوک تجهیزستان لینکداین تجهیزستان توئیتر تجهیزستان
آپارات تجهیزستان پینترست تجهیزستان بلاگفا تجهیزستان میهن بلاگ تجهیزستان بلاگ بیان تجهیزستان

 

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

 بوشن گالوانیزه توپی

بوشن گالوانیزه توپی

 روپیچ توپیچ گالوانیزه مک چین

روپیچ توپیچ گالوانیزه مک چین

 سه راه گالوانیزه مساوی توپی

سه راه گالوانیزه مساوی توپی

 روپیچ تو پیچ گالوانیزه توپی

روپیچ تو پیچ گالوانیزه توپی

محصولات مشابه

 چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

چپقی گالوانیزه جورج فیشر45درجه

 چپقی دنده‌ای گالوانیزه سفید

چپقی دنده‌ای گالوانیزه سفید

 چپقی گالوانیزه توپی

چپقی گالوانیزه توپی

 چپقی گالوانیزه مک چین

چپقی گالوانیزه مک چین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی