تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

تجهیـزســــــتان

فروش تجهیـــــزات صنعتــــــی و ساختـمانـــــی

هود کن مدل کارینا CARINA

چهارشنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۲۵ ب.ظ

هود کن مدل کارینا CARINA

تومان ۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان ۱,۲۲۰,۰۰۰

هود کن مدل carina از نوع هودهای شومینه ای است که برای آشپزخانه های متداول بسیار عموم است. اندازه این هود 90 سانتیمتر است. این هود با طراحی منحنی خود و ایجاد پله در سطح صفحه ایجاد یک فضای حجیم را برای هود کرده است که برای کابینت های مخصوصا روشن بسیار زیبا جلوه می کند. اجاق گاز مورد نیاز این هود باید 90 باشد و می توان از اجاق گازهای کوچکتر نیز استفاده کرد. این هود قابلیت جمع شدن نیز دارد. علاوه بر تمام این امکانات یک کنترل از راه دور برای راحتی کار خانم های محترم خانه در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی برای فاکتورهای هود اقدام کنند. این هود دارای دو چراغ SMD است که با نمایش واضح گاز آشپزی را برای شما دلچسب تر می کند.

دسته: سازنده:

هود کن مدل carina از نوع هودهای شومینه ای است که برای آشپزخانه های متداول بسیار عموم است. اندازه این هود 90 سانتیمتر است. این هود با طراحی منحنی خود و ایجاد پله در سطح صفحه ایجاد یک فضای حجیم را برای هود کرده است که برای کابینت های مخصوصا روشن بسیار زیبا جلوه می کند. اجاق گاز مورد نیاز این هود باید 90 باشد و می توان از اجاق گازهای کوچکتر نیز استفاده کرد. این هود قابلیت جمع شدن نیز دارد. علاوه بر تمام این امکانات یک کنترل از راه دور برای راحتی کار خانم های محترم خانه در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی برای فاکتورهای هود اقدام کنند. این هود دارای دو چراغ SMD است که با نمایش واضح گاز آشپزی را برای شما دلچسب تر می کند. پروانه و موتور کم صدای هود می تواند آرامش را برای خانه شما به ارمغان آورد. ویژگی های اصلی این هود عبارتند از:

  • دو عدد فیلتر آلومینیومی بالا و پایین
  • فیلتر پنج لایه با قابلیت چربی گیر
  • نورپردازی کم مصرف SMD
  • درب جک گازی

مشخصات فنی هود کن مدل کارینا

توان مصرفی 150W
میزان صدا 58-63db
موتور توربو با تکنولوژی ایتالیا
حلزونی مواد نسوز جهت نظافت آسان
جنس مواد پروپیلن الیاف دار
تحمل دما تا 155 درجه سانتیگراد
فیلتر دو فیلتر آلمینیومی بالا و پایین
محافظ برق شهر
وزن 25.5کیلوگرم
قدرت مکش 700 متر مکعب بر ساعت
مشخصات ظاهری -هود
نور پردازی SMD کم مصرف
کنترل کلید لمسی همراه با LED نورانی
تایمر
پنل تنظیمات لمسی
درب جک گازی
قطر خروجی 150 میلیمتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی